A hónap képe

A hónap képe
FRISS: 2010.10.31. ha minden igaz extra hosszú fejezet lesz! :)

2010. augusztus 9., hétfő

Prológus

Sziasztok!
Itt a prológus, remélem, tetszik! :)
Hamarosan jön az első fejezet!
Szóljatok, ha szeretnétek képeket! Válogatok, ha akarjátok! :)

Jó olvasást!

Puszi
Lina



Prológus



Kimerült és hangos zihálásomtól visszhangzott az egész sikátor.

A félelem eluralkodott rajtam, de fegyelmeztem magam, és visszafojtottam a kitörni készülő hisztériás rohamomat.

Ha bárkinek elmondanám, hogy mit láttam az előbb, és mi történt velem, biztosan hülyének nézne. Ugyan úgy, mint a kóma után.

Bár soha, még csak álmomban sem gondoltam volna, hogy létezik ilyesmi, mégis tudtam, hogy nem álmodom.

Az életem minden egyes perce rémálom. Az emberek kinevetnek, ha elmondom, mi a baj, viszont azt kérik, bízzam meg bennük, és mondjam el az igazat.

Komolyan mondom nem értem!

Az egyetlen, aki mellettem áll, aki hisz nekem, és segít túlélnem a mindennapokat, az Nate. Nélküle én már rég nem élnék!

Ahogy eszembe jutott, mi mindent tett értem, a zihálásom elhalkult.

Elszántam magam!

Haza kell rohannom, és rögtön felhívni Őt.

Nagy nehezen feltápászkodtam a földről, és futni kezdtem arra, amerre az otthonomat és a szörnyetegeket sejtettem.


6 megjegyzés:

  1. Húúúúú Linám! :D

    Nanon kircsi lett :D Alig várom, hogy mi sül ki ebből :D

    Pussz By-a

    VálaszTörlés
  2. :) :) :)
    Örülök, hogy ennyire tetszik! :)
    Igyekszem a következő résszel! :)

    Puszi
    Lina

    VálaszTörlés
  3. Hú és Ha!!
    Ez nagyon tetszik :)
    Alig várom az első fejezetett :)
    Jah és plusz egy rendszeres :D

    VálaszTörlés
  4. :) Örülök, hogy elnyerte a tetszésed! :)
    Remélhetőleg rögtön dupla fejezettel jövök majd... :)

    Puszi
    Lina :)

    VálaszTörlés
  5. Szörnyek? Na ez kész, meggyőztél. XD

    VálaszTörlés
  6. :) Örülök, hogy tetszik! :)
    Hamarosan hozom az első fejezetet! :D

    VálaszTörlés